lördag 1 mars 2008

Hej alla laddade karlskroniter mfl! Hade egentligen tänkt lägga upp lite goa bilder med text igår (i vanlig ordning) men gårdagen tog tillfälligt luften ur mig...Idag är jag dock som en ny människa; utan skoskav och i alla fall delvis utsövd! Igår var som sagt en typisk fredag under den här turnén vilket givetvis innebar besök av massa kända ansikten vilket i sin tur innebar besök av massa lokalbefolkning! Bildbeviset nedan illustrerar gårdagen ganska bra....


Publikhav när artisterna skulle besöka oss på Stortorget.


Sibel var först ut och visste här inte vilken "grillning" som väntade henne, Anna Book var på G!


Dagens mest intressanta diskussionsämne; Vem vinner och vem försvinner..?


Charlotte Perrelli fotas med ett fan efter intervju och autografsignering.


Linda Bengtzing hade egna "idolbilder" som hon skänkte till den lyriska publiken.


Sist ut var Nordman som inte verkar vara så arg som han ser ut...


En mycket fräsch Niklas Strömstedt hos Radio Rix!

Det verkar som att mina bilder får tala idag, jag måste nämligen bege mig ut på kullerstensgatorna för att sedan dra till arenan där det vankas en hel del plåtning. Jag antar att ni är lika nyfikna som jag gällande kvällens utfall...efter att ha kikat lite igår på genrepet känns det som det kan gå hursomhelst. Att det är så många stjärnskott i Karlskrona märktes verkligen när man spanade in dem på scenen, vilken show det blir!

Hej så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

Himla bra blogg Kristin!!! Ger en lite annan bild av festivalcirkusen än den kvällstidningarna matar oss med. Hoppas du trivs med livet on the road!!! Mvh "praktik-Jessica"